Politica de confidențialitate

Unul dintre drepturile menționate in GDPR este a fi informat în legătură cu colectarea și prelucrarea datelor dumneavoastră personale, precum si drepturile dumneavoastră.

În această notificare veți putea regăsi următoarele informații:

  • O prezentare pe scurt a tipurilor de date cu caracter personal pe care le prelucrăm, scopul prelucrărilor, temeiurile legale pe care ne bazăm, măsurile de securitate folosite precum si drepturile dumneavoastră din perspectiva protecției datelor, incluzând o prezentare a principiilor pe care ne bazăm în prelucrarea datelor dumneavoastră
  • O prezentare detaliată a datelor prelucrate, a stocării acestor date, a temeiului legal pe care ne bazăm pentru fiecare scop în parte
  • O prezentare a terților cu care împărtășim datele dumneavoastră și în ce scop.
  • O prezentare mai detaliată a drepturilor dumneavoastră din perspectiva protecției datelor.

Suntem bucuroși să furnizăm orice informații sau explicații suplimentare sunt necesare. Pentru aceasta va rugăm să folosiți oricare din contactele menționate în această notificare.

Pe scurt, ce date cu caracter personal colectăm, în ce scop și cum le prelucrăm:

Pentru a vă putea oferi serviciile comercializate de către noi, colectăm, folosim și împărtășim doar informațiile de care avem nevoie pentru a vă furniza serviciile noastre. Procesăm date personale în baza unor motive legale precum contractul, interesele legitime, consimțământul și obligațiile legale. Luăm confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor personale în serios și implementăm măsuri de securitate, cum ar fi criptarea, controlul accesului, minimizarea datelor, backup-uri regulate, monitorizare și jurnalizare, instruirea angajaților și gestionarea incidentelor pentru a proteja datele utilizatorilor.

Pentru aceste scopuri, este posibil să avem nevoie să procesăm date personale din mai multe categorii, care includ:

  • Informații de identificare personală, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa de expediere / facturare.
  • Informații despre comandă, cum ar fi produsele achiziționate, cantitatea, prețul, informațiile de livrare și expediere.
  • Informații de plată, cum ar fi informațiile despre cardul de credit și adresa de facturare.
  • Conținut generat de utilizatori, cum ar fi recenzii, evaluări și comentarii.
  • Informații despre utilizarea site-ului, cum ar fi comportamentul de navigare, interogările de căutare și datele de urmărire a clicurilor.
  • Cookie-uri și tehnologii similare, cum ar fi balizele web, etichetele pixel și identificatorii de dispozitive.
  • Informații de administrare a site-ului, cum ar fi adresa IP, jurnalele serverului și jurnalele de erori.

Noi prelucrăm datele despre utilizarea serviciilor noastre de către dumneavoastră conform principiilor GDPR:

  • Le prelucrăm în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată (“legalitate, echitate și transparență“);
  • le colectăm în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; (“limitări legate de scop“);
  • ne asigurăm că sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate (“reducerea la minimum a datelor“) și exacte și, în cazul în care este necesar, să fie actualizate;
  • luăm toate măsurile necesare pentru a ne asigura că datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere (“exactitate“);
  • le păstrăm într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; … (“limitări legate de stocare“);
  • asigurăm securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare (“integritate şi confidențialitate”).

Acest rezumat oferă o prezentare generală a scopurilor pentru care sunt colectate și procesate datele personale pe site-ul de comerț electronic, precum și măsurile generale de securitate implementate pentru a proteja datele utilizatorilor.

Daca doriți să aflați mai multe informații specifice cu privire la modul în care sunt colectate, utilizate și protejate datele citiți mai jos:

  • Putem colecta date în timpul navigării pe site-ul nostru despre comportamentul dumneavoastră pe site-ul nostru pentru a personaliza experiența dumneavoastră de utilizator, pentru a înțelege preferințele dumneavoastră și pentru a vă oferi comunicări relevante și direcționate.
  • Putem colecta și procesa date personale, cum ar fi numele dumneavoastră, adresa de email, adresa IP, tipul dispozitivului, tipul browser-ului, paginile vizitate, timpul petrecut pe fiecare pagină, link-urile accesate și istoricul de achiziții. Baza legală a procesării: Ne bazăm pe interesele noastre legitime pentru a procesa datele dvs. personale în acest scop. Considerăm că avem un interes legitim în personalizarea experienței utilizatorului și în furnizarea de comunicări de marketing direcționate către clienții noștri și potențialii clienți.

Perioada de păstrare: Vom păstra datele dvs. personale timp de 2 ani de la data ultimei dumneavoastră interacțiuni cu site-ul nostru. După această perioadă, vom șterge datele dvs. personale, cu excepția cazului în care suntem obligați să le păstrăm pentru o perioadă mai lungă în conformitate cu legea sau pentru interesele noastre de afaceri legitime.

Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site, vă rugăm să consultați Declarația de cookie-uri.

Atunci când ne adresați o întrebare, sugestie sau reclamație putem colecta și procesa datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a răspunde la întrebările, reclamațiile sau solicitările de informații.

Date colectate/procesate: Putem colecta și procesa date cu caracter personal, cum ar fi numele, adresa de email, numărul de telefon și conținutul întrebării, reclamației sau solicitării dumneavoastră.

Baza legală a procesării: Ne bazăm pe interesul nostru legitim pentru a procesa datele dumneavoastră cu caracter personal în acest scop. Considerăm că avem un interes legitim în a răspunde la întrebările și solicitările clienților și potențialilor clienți.

Perioada de păstrare: Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal timp de 6 luni de la data ultimei noastre comunicări cu dumneavoastră, cu excepția cazului în care suntem obligați să le păstrăm pentru o perioadă mai lungă conform legii sau în scopuri de afaceri legitime.

Securitatea datelor:

Respectăm proceduri stricte de securitate pentru a ne asigura că datele dvs. personale nu sunt deteriorate, distruse sau divulgate în mod ilegal unei alte părți și pentru a împiedica accesul neautorizat.

  • Computerele care stochează date cu caracter personal sunt păstrate într-un mediu sigur, cu acces fizic limitat. Toate computerele au software licențiat si actualizat, iar accesul la acestea este acordat doar utilizatorilor ce au responsabilități în prelucrarea datelor. Utilizăm pentru siguranță o infrastructură sigură, conținând atât firewall-uri, software antivirus, precum și alte măsuri tehnice de securitate:
  • Criptare: Utilizarea criptării pentru a proteja datele în tranzit și în repaus, cum ar fi HTTPS pentru traficul de pe site-uri web și criptarea datelor utilizatorilor stocate.
  • Controlul accesului: Implementarea controalelor de acces pentru a limita accesul la datele personale doar personalului autorizat, inclusiv utilizarea parolelor, autentificarea cu doi factori și controalele de acces bazate pe roluri.
  • Minimizarea datelor: Colectarea și reținerea doar a cantității minime de date personale necesare pentru scopul procesării.
  • Backup-uri regulate: Realizarea de backup-uri regulate ale datelor utilizatorilor pentru a proteja împotriva pierderii sau coruperii datelor.
  • Monitorizare și jurnalizare: Implementarea mecanismelor de monitorizare și jurnalizare pentru a detecta și preveni accesul sau utilizarea neautorizată a datelor personale.
  • Formarea angajaților: Furnizarea de formare regulată angajaților cu privire la cele mai bune practici de protecție a datelor și a vieții private.
  • Evaluări de vulnerabilitate: Realizarea de evaluări regulate de vulnerabilitate și de testare a penetrării pentru a identifica și aborda posibile riscuri și vulnerabilități de securitate.
  • Răspuns la incidente: Dezvoltarea și implementarea unui plan de răspuns la incidente pentru a aborda orice incidente de securitate sau încălcări de date care ar putea apărea.
  • Accesul la datele dvs. Nu vindem sau închiriem informații cu caracter personal unor terțe părți și nu împărtășim informații personale unor terțe părți, cu excepția celor descrise în acest document și strict în scopurile menționate sau pentru îndeplinirea obligațiilor legale Toate datele pe care le colectăm sau le înregistrăm sunt rezervate scopurilor pe care le menționăm în mod explicit în această notificare de confidențialitate. Numai membrii personalului sau colaboratorii care au nevoie de acces la datele dvs. personale au acces la acesta. Toți membrii personalului cu acces la date cu caracter personal primesc instruire privind securitatea rețelelor și protecția datelor înainte de a li se permite accesul la datele cu caracter personal.Terțe părți care au acces la datele dvs. Pentru a ne desfășura activitatea, ne bazăm pe terți (procesatori de date) pentru a va furniza serviciile cerute, a ne ajuta să ne conducem afacerea, pentru domenii unde nu avem resurse calificate (cum ar fi contabilitate, găzduirea si administrarea site-ului, audit sau marketing). Atunci când vă împărtășim datele dvs. cu o alte organizații avem contracte în vigoare cu aceștia, ceea ce le cere să aibă la dispoziție măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a vă proteja datele personale. Solicităm ca toți furnizorii noștri de servicii să fie de asemenea operatori de date în nume propriu. De asemenea, în prelucrarea datelor dumneavoastră folosim aplicații, sisteme si platforme dezvoltate de terțe firme (Microsoft, Google, Apple…) care potențial au acces la datele personale ale dvs. Pentru acestea ne asigurăm că oferă garanții în privința protejării datelor dumneavoastră. Dacă suntem obligați prin lege să dezvăluim informațiile personale ca parte a unui proces legal, vom lua măsuri comerciale rezonabile pentru a vă informa în cadrul acestui proces.
  • Transferul datelor personale în afara SEE Datele dumneavoastră sunt stocate pe infrastructură din România. In prelucrarea datelor dvs. Personale putem transfera, accesa sau stoca informații personale despre dvs. în afara Spațiului Economic European (“SEE”). Atunci când facem acest lucru, vom asigura că se asigură un nivel adecvat de protecție a informațiilor prin utilizarea uneia sau mai multora dintre următoarele abordări: criptarea informațiilor, minimizare datelor la strictul necesar, ștergerea periodică a datelor ce nu mai sunt necesare, acces limitat pe baza nevoilor de business… Putem transfera informații personale în țări care au legi de confidențialitate recunoscute de țara din care sunt transferate datele ca furnizând protecții similare pentru date.

Care sunt drepturile dumneavoastră?

  • DREPTUL DE ACCES LA DATELE DVS. Ne puteți cere să furnizăm copii ale tuturor datelor pe care le avem despre dvs. – împreună cu motivul pentru care avem datele dvs., la cine am dezvăluit datele dvs., cât timp vor fi stocate datele dvs. și informații despre drepturile dvs. privind utilizarea noastră de date.
  • DREPTUL DE A VĂ RETRAGE CONSIMȚĂMÂNTUL Acolo unde ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră, aveți dreptul de a vă putea retrage oricând consimțământul, la fel de ușor precum l-ați acordat.
  • DREPTUL DE A OBIECTA LA UTILIZAREA DATELOR În cazul în care ne bazăm pe interesele legitime de a procesa datele dvs., puteți obiecta în ceea ce privește procesarea acestora în anumite cazuri. Dacă scopul prelucrării este pentru Marketingul Direct, dreptul dvs. de a opune prelucrării este absolut.
  • DREPTUL DE A CORECTA DATELE DUMNEAVOASTRĂ Puteți contesta exactitatea datelor pe care le deținem despre dvs. și le puteți corecta. Puteți actualiza informațiile personale pe care ni le oferiți în orice moment, contactând-ne direct pe oricare din canalele de comunicare disponibile.
  • DREPTUL DE A ȘTERGE DATELE DUMNEAVOASTRĂ Ne puteți cere să ștergem datele pe care le avem despre dvs., cu excepția cazului în care sunt necesare în scopul îndeplinirii unui contract între noi sau pentru a îndeplini o obligație legală.
  • PUTEȚI RESTRICȚIONA CUM SĂ VĂ UTILIZĂM DATELE Dacă aveți o întrebare sau o nelămurire cu privire la utilizarea datelor dumneavoastră de către noi , ne puteți împiedica să le folosim – și, în același timp, acest lucru ne împiedică să ștergem datele până când problemele dvs. sunt analizate .
  • DREPTUL LA PORTABILITATEA DATELOR Ne puteți solicita să vă furnizăm datele într-un format electronic, care poate fi apoi utilizat pentru a vă transfera datele către o altă organizație.
  • DREPTUL DE A NE CONTACTA ORICÂND Ne puteți contacta pentru a vă adresa oricând preocuparea cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale la adresa mds.events@yahoo.com repede posibil, dar nu mai târziu de o săptămână, dar dacă solicitarea dvs. este prea complexă sau primim prea multe alte cereri, vă vom informa că această perioadă poate fi prelungită până la o lună.
  • DREPTUL DE A DEPUNE PLANGERE Puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale de către noi, la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

Legături către alte site-uri web

Site-ul nostru poate conține legături către alte site-uri web gestionate de alte organizații. Această notă de confidențialitate se aplică numai site-ului nostru, așa că vă încurajăm să citiți declarațiile de confidențialitate de pe celelalte site-uri web pe care le vizitați.

Nu putem fi responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale altor site-uri, chiar dacă le accesați utilizând link-uri de pe site-ul nostru. În plus, dacă sunteți conectat la site-ul nostru de pe un site terță parte, nu putem fi responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale proprietarilor și operatorilor acelui site terță parte și vă recomandăm să verificați politica acelui site terță parte.

Actualizarea documentării prelucrării datelor cu caracter personal

Actualizăm acest document în mod regulat pe baza modificărilor aduse legislației și reglementărilor aplicabile sau altor cerințe aplicabile pentru noi, modificărilor tehnologice sau modificărilor aduse afacerii noastre. Orice modificări pe care le vom face în viitor vor fi afișate pe această pagină și în cazul în care modificăm acest document în moduri care afectează și modul în care procesăm informațiile personale despre dvs., după caz, vă vom anunța direct prin e-mail sau vom posta o notificare pe pagina noastră de pornire că această politică s-a schimbat.

Această versiune a fost actualizată pentru ultima oară în data de 01.04.2024